A játék egy 2. vh utáni fiktív sztorit dolgoz fel. Elsődleges szerepe a sokak által ismeretlen magyar páncélos egységek nagy részének bemutatása, illetve a háború végéig elkészített prototípusok életre keltése.
12 küldetésből fog állni a kampány , amelyben egyre több és jobb egységeket kap a játékos. Minden pálya áll egy fő, és mellék küldetésből. A pályák végén a tapasztalat-pontokon kívül fejlesztési zsetonokat kap a játékos. Nincs előre definiált nehézségi fokozat a pálya elején. A játék normál fokozatnak megfelelő paraméterekkel indul. Ha a játék során, a veszteségek és egyéb adatok alapján az AI úgy látja, hogy nem bírunk a géppel, akkor átállítja a játékot könnyű fokozatra menet közben. Ha a játékos jobban játszik mint az AI akkor nehéz fokozatra vált és azokkal a beállításokkal megy tovább a pálya.
Tervek szerint 2 játékos együtt is végigjátszhatja az adott pályát. Természetesen ilyenkor jóval nehezebb is. A többjátékos mód 2 részből áll. Az egyikben a szokásos pályakiválasztás során szabad csatákat játszhatunk 1vs1-től 4vs4-ig. Minden játékosnak saját profilja van, amiben kezdéskor beállíthatja milyen ország színeiben indul.
Itt lehet megtekinteni hány nyert és veszített csata volt és mennyi pontja van addig. A pontok alapján rangsorolódik mindenki. Így például ha egy nagy és egy kis tapasztalattal rendelkező játékos harcából a gyengébb
kerül ki győztesen, sokkal több pontot kap érte mint a magasabb szintű játékos nyert volna. A netes mód másik típusa egy globális területfoglaló játék része.
Ebben minden játékos a saját országának színében indul. Egy térképen minden ország (játékos) adott területeket birtokol kezdetben. Ezekkel a területekkel határos szomszédos országokat támadhat meg.
Megtámadott másik ország játékosai közül kapunk egy játékost aki az adott pályán játszani fog velünk. A terület ahhoz az országhoz csatlakozik, amelyik országnak több nyertes csatája van az adott pályán. Így lehet terjeszkedni a nagy térképen. A játék elsősorban a keleti blokk egyes országainak haderejét szeretné bemutatni. Így találkozhatunk Szlovákia , Magyarország, Oroszország, Románia - illetve csak multiban - Japán egységeivel (egyenlőre) . Ezzel rendhagyóvá téve a korábbi II. VH. stratégiai játékok piacát, ahol eddig legtöbb esetben csak angol, német és amerikai csapatokkal találkozhattunk.
Minden oldalon találkozhatunk: 2 nehéz tankkal ,1 önjáró löveggel, 3 könnyű tankkal, kerekes páncélozott jármű 3 altípusával (parancsnoki , nehéz géppuskás és lángszóró-s), javító és szállító teherautóval, valamint 3 különböző ágyúval. A gyalogság képviseletében a megszokott : puskás, géppuskás, mesterlövész, tankelhárító , felcser és parancsnok foglal helyet. Így 20 különböző egység áll rendelkezésünkre. Minden egységre jellemző milyen feladatra a legalkalmasabb. A játékos könnyen átlátja az erőforrásait és kialakíthatja a stratégiáját.
Kezdéskor a pályán fel kell építeni a bázisunk épületeit. Ezek után gyárthatjuk le az adott egységeket, feltéve, ha a hozzá szükséges épületünk már készen van. A pályákon nagy hatótávolságú rádió átjátszó állomások vannak. Ezen tornyok segítségével kommunikál a főparancsnokság más területek csapataival ezért fontos számunkra. Ezek birtoklásáért cserébe kapunk pénzt amiből, építhetünk, gyárthatunk, vagy a fejlesztéshez szükséges zsetonokat vásárolhatjuk meg.
Az egységek fejlesztése 3 kategóriában zajlik, amikért zsetonokkal fizetünk. Lehetőség van a kiválasztott típus védelmét, támadóerejét és kezelő személyzetét képezni, hat lápcsőben . Ezek során olyan extra dolgokat is kaphatunk, mint az intelligens célválasztás, vagy összedolgozás más egységekkel, esetleg kritikus sérülésnél visszavonulás...
Megjelenés 2012 folyamán várható Windows-ra, Linuxra és Mac OS X-re, demót pedig, ha minden jól megy január végén kapunk.
{jcomments on}