1939-re nyilvánvalóvá vált, hogy a francia motorgyártás csak korlátozottan tudja ellátni a repülőgépgyárakat. A francia hadvezetés döntött: a fontosabb katonai géptípusokat alkalmassá kell tenni amerikai vagy brit motorok beépítésére is. A Breguet cég ezért tervezte át a Bre. 690.01-es prototípusát két Pratt & Whitney R-1830-SB4G Twin Wasp típusú csillagmotor befogadására. Az új típus, a Bre. 695.01 1940 márciusában repült először, a korábbinál könnyebb, mégis nagyobb teljesítményű motorral. A kísérletek igazolták a változtatás helyességét, de a nagyobb motorral gondok voltak. A Bre. 695AB.2 típusból mégis nagy sorozatot terveztek, de végül 1940 júniusáig, Franciaország összeomlásáig csak 50 repülőgép készült el.
TECHNIKAI ADATOK:
-
Hossz: 9,67 m
-
Magasság: 3,19 m
-
Fesztávolság: 15,37 m
-
Hatótáv: 1500 km
-
Személyzet: 2 fő
-
Csúcsmagasság: 9015 m
-
Szerk. tömeg: 3 078 kg (felszálló tömeg: 5 378 kg)
-
Csúcssebesség: 560 km/ó
-
Fegyverzet: egy 20 mm-es mereven beépített, előretüzelő gépágyú, két 7,5 mm-es mereven beépített, előretüzelő géppuska, egy 7,5 mm-es mereven beépített, ferdén hátratüzelő géppuska, két 7,5 mm-es mereven beépített, ferdén hátra-lefelé tüzelő géppuska, egy 7,5 mm-es forgatható géppuska és 400 kg-os bombateher a bombaszekrényben
-
Hajtómű: két 825 Le-s (640,5 kW) Pratt & Whitney R-1830-SB4G Twin Wasp típusú, 14 hengeres kétsoros csillagmotor