Hagyományos típusok
III. típus: hasonló mint az IA típus, de nagyobb kiegészítő raktér hátul torpedó-vetőcsőnél, ezáltal összesen 21 torpedót és 42 TMA aknát vihetett magával. Fegyverzete 5 torpedó-vetőcső (4 az orrban és egy a hajófarban), kettő 105mm/45 fedélzeti ágyú hátul, és a elől a parancsnoki toronyban előtt. Nem kötöttek szerződést ezekre a hajókra.
III. típus (módosított 1934-es terv): eredetileg ez lett volna a VII típus, ez is hasonló az IA típushoz, azonban terjedelmesebb külső hajótestet terveztek, olyat amely képes 48 TMA akna hordozására. A tervet megszüntették a magas költségek és a hajó korlátozott hadműveleti képességei miatt.
IV. típus: a terv készletező és műhelyhajó létrehozását tűzte ki maga elé (hasonlóan, mint a Fejőstehén). Nem kötöttek szerződést ezekre a tengeralattjárókra.
VI. típus: újratervezték az IA típust turbina-meghajtással, Schmidt-Hartmann féle megoldáshoz hasonlóan. Nem kötöttek szerződést ezekre a tengeralattjárókra.
XA. típus: Az 1937-es konstrukció egy óceánjáró aknarakó tengeralattjáró terveit fektette le. A hajón volt 4 aknatárhely, mint a XB típusnál, kiegészítő raktérrel az aknáknak, és a két akna kilövő torpedó-vetőcső a hajófarban, az SMA aknák számára. 4 torpedó-vetőcsövet kapott volna az orrban alul, és egy 105mm/45 fedélzeti ágyú egészítette ki a fegyverzetet. Nem kötöttek szerződést ezekre a tengeralattjárókra.
XI. típusú U-cirkáló: ezt a hatalmas tengeralattjárót 1937-38-ban kezdték el tervezni, 4 db 127 mm-es fedélzeti ágyúval, amelyek két ágyútoronyban (egy elõl, és egy hátul) helyezkedtek el. 6 torpedó-vetőcsövet kapott (4 a hajóorrban, és kettő a hajófarban). Egy Ar 231 repülőgépet is szállíthatott vízhatlan 2.6 m átmérőjű konténerben. Ezeken a hajókon körülbelül 110 fő lett volna a legénység létszáma, ez majdnem kétszerese bármilyen másik német tengeralattjáró legénységének. 4 hajóra kötött szerződést a Haditengerészet (U-112-tól az U-115-ig) az AG Weser brémai üzemével 1939. január 17-én, azonban igen bölcsen törölték a tervbõl a háború kitörésekor.
XII. típusú nagyméretű tengeralattjáró: a flotta 1938-ban bejelentette igényét egy nagyméretű tengeralattjáróra. A tervek szerint a hajó 8 torpedó-vetőcsővel (6 az orrban, és a 2 a hajófarban) rendelkezett volna, és 20 torpedót szállíthatott volna magával. Fegyverzetébe sem aknákat, sem fedélzeti ágyút nem terveztek. Méretei megközelítőleg a IX típusú tengeralattjáróra hasonlítottak. Nem kötöttek szerzõdést ezekre a tengeralattjárókra.
XIII. típusú kisméretű tengeralattjáró: 1939-ben kezdték el tervezni ezeket a hajókat, a II. típusú partmenti tengeralattjárók alapján. 4 torpedó-vetőcső - mind az orrban - és egy 20 mm-es AA ágyú alkotta a fegyverzetét. Nem kötöttek szerződést ezekre a tengeralattjárókra.
XV és XVI típusú nagy szállító és javító tengeralattjáró: Az előzetes tervek egy meglehetősen nagy (5000 tonnás) szállító és javító tengeralattjárót sejtettek, amely akár torpedót, élelmiszert, vagy üzemanyagot szállíthatott. A meghajtása és felszerelése gyakorlatilag ugyanolyan volt mint a VIIC típusé. Nem kötöttek szerződést ezekre a tengeralattjárókra.
XIX. típusú teherszállító tengeralattjáró: OKM kívánságára keztdék el tervezni ezeket a hajókat a XB típus tervei alapján, 1942 végén. Ezeken a nagyméretű hajókon nem lett volna semmilyen támadó fegyverzet, védekezésre csak egy 20 mm-es AA ágyút kaptak volna. Elsődleges feladatuk hadianyag szállítása lett volna, és ennek rendeltek alá mindent. Nem kötöttek szerződést ezekre a tengeralattjárókra.
XX. típusú teherszállító tengeralattjáró: 1943-ban kezdte el tervezni az AG Weser az OKM (a német Haditengerészeti Főparancsnokság) kérésére ezt a teherszállító tengeralattjárót, hogy nagymennyiségű hadianyagot szállíthassanak a Távol-Keletre. A tervek a XB típusú aknarakó-tengeralattjárók alapján készültek el: képesek lettek volna 800 tonna hadianyagot szállítani, viszont nem kaptak volna torpedó-vetőcsövet és fedélzeti ágyút, csak egy 20 mm-es AA ágyút. Legénység: 6 tiszt és 52 fõ. 30 hajóra kötött szerződést a Haditengerészet, ebből 15 darabot gyártott volna le a Deutsche Werft, Hamburg (U-1601 - U-1615) és 15 darabot (U-1701 - U-1715) a Vegesacker Werft, Bremen-Vegesack. Csak a 3 építése (U-1701 - U-1703) folytatódott 1944. augusztus 15-ig, de ezeket is leállították 1945 elején.
XXV. típusú kisméretű tengerparti tengeralattjáró: ezek a hajók már valódi tengeralattjárók voltak, tisztán elektromos meghajtással. Megközelítőleg 160 tonnásra tervezték, a hajótest pedig hasonló a XXIII típuséhoz. Két torpedó-vetőcsővel rendelkezett volna a tervek szerint. Legénysége körülbelül 58 fő. Nem kötöttek szerződést ezekre a tengeralattjárókra.
V. típus: egy gyors tengeralattjárót kívántak létrehozni, a Walter-tervek alapján. Nem kötöttek szerződést ezekre a tengeralattjárókra.
XXII. típusú tengerparti tengeralattjáró: H. Walter GmbH kezdte el tervezni ezt a tengerparti és földközi-tengeri hajót. Ezeken a kicsi, Walter turbinás hajókon 2 tiszt és 10 főnyi legénység szolgált volna. A fegyverzetet a tervek szerint 3 torpedó-vetőcsőből állt (kettő az orrban -a CWL alatt- és egy hátul a farban). 72 darabra kötöttek szerződést a Howaldtswerke hajógyárral (36 db Hamburg-ban, 36 db Kiel-ben készült volna el), de csak a két hajót kezdtek el építeni, ezek sorszámot is kaptak (U-1153 és U-1154). 1943 őszén ezeket a tengeralattjárókat törölték a tervből.
XXIV. típus: 1943-as óceánjáró tengeralattjáró konstrukció, amelyhez Walter turbinákat kivántak felhasználni. 14 torpedó-vetőcsövet terveztek rá, 6-ot az orrba és 4-et mindkét oldalra hátul. Ugyanolyan volt mint a XXI típus. Nem kötöttek szerzõdést ezekre a tengeralattjárókra.
XXVI. típus: egy nagysebességű tengeralattjáró, Walter turbina meghajtással. Legénysége 3 tiszt és 30 fõ. Fegyverzete: 10 torpedó-vetőcső, 4 az orrban és 6 a úgynevezett Schnee-orgona a farban. 100 darabra kapott szerződést a Blohm & Voss hamburgi hajógyára (U-4501 - U-4600), alkatrészek, részegységek voltak készen az U-4501-től az U-4504-ig tartozó tengeralattjárókhoz, amikor a II. világháború véget ért.