TECHNIKAI ADATOK
-
Gerincfektetés: 1914 március 14.
-
Vízrebocsátás: 1915 június 15.
-
Szolgálatba állítás: 1916.október 17.
-
Vízkiszorítás: 31 400 tonna (konstrukciós), 33000 ts (max.) átépítés előtt, átépítés után 32 600 ts (standard), 36 500ts (max.)
-
Sebesség: 21 csomó (38,9 km/h)
-
Személyzet: 915 fõ (eredeti), átépítés után 1323 fő békében, 2290 fő háborúban.
-
Hajtómû: 4 hajócsavar, 4 Parsons redukciós turbina + utazó turbina, 12 olajtüzelésű Babcock kazán, átépítés után 6 db Bureau Express kazán - 25 024 kW (34000 LE csavartengelyen mérve) gépek tömege 2462 ts (hosszú tonna)
-
Hatótávolság: 14 360 km
-
Hossz: 182,9 m (vízvonal), 185,3m (összes)
-
Szélesség: 29,6 m (átépítés előtt), 32,4 m (átépítés után)
-
Merülés: 8,8 m (átépítés előtt), 10,4 m (átépítés után)
-
Fegyverzet: 12 db 356 mm-es L/45-ös Mk 2-es löveg 1911-es modell, cső tömege 63,0 t, lövedék tömege 680 kg (AP), lőtávolság 30 fokos csőemelkedésnél 300 hektométer (300 hm=30km), Elméleti tűzgyorsaság 1 lövés 40 másodpercenként, 22 majd 14, később 12 db 127 mm-es L/51-es Mk 15-ös löveg kazamatákban 1907-es modell (cső tömege 5,7 t, lőtávolság 184 hm 45 fokos csőemelkedésnél, elméleti tűzgyorsaság 7 lövés percenként, lövedék tömege 22,7 kg (AP)), 4db, 1920-tól 8 db 76 mm-es Mk 10-es L/50-es légvédelmi ágyú, 8 db 28 mm-es L/74-es légvédelmi gépágyú kb. 1940-től, 2 db 533 mm-es oldalsó vízalatti torpedóvetőcső 1931-ig, utána 2db 3 csövű 533 mm-es torpedóvető készülék.
-
Páncélzat: övpáncél 356 mm a vízvonalnál, alatta 203 mm, lövegtornyokon elöl 457 mm, oldalt 229 mm, fölül 127mm, barbetták 343mm, parancsnoki torony 406mm, fölső páncélfedélzet 76mm (átépítés után 102mm), alsó páncélfedélzet 76 mm (alárendelt helyen 38 mm), keresztirányú válaszfal a hajó elején és végén 356 mm (nem a hajótest teljes magasságában! csak a páncélfedélzetek között), torpedő elleni védő tér hajó felöli oldala és fölső része 38 mm.